Humnisie w Zatorlandzie

W dniu 10 maja 2018r. starsze Humnisie udały się ze swoimi rodzicami i paniami wychowawczyniami do Zatorlandu. Wyjechaliśmy autokarem bardzo wcześnie rano, aby w Zatorze spędzić dużo czasu. Podczas podróży śpiewaliśmy piosenki przedszkolne i wycieczkowe. Dzieci z niecierpliwością czekały kiedy zobaczą park dinozaurów. Wycieczkę w Zatorlandzie rozpoczęliśmy od obejrzenia domu do góry nogami. Później udaliśmy się do parku owadów, gdzie podziwialiśmy gigantyczne biedronki, pszczoły, koniki polne i inne owady, które poruszały się i wydawały dźwięki. Tam zatrzymaliśmy się na dłużej bo znajduje się tam plac zabaw: zjeżdżalnie, huśtawki, sprężynowce, które kształtem przypominają owady. Wszyscy chętnie jeździli na torze gokardowym, próbowali sił jako przyszli kierowcy lub robili akrobacje na małych rowerkach. Później udaliśmy się z przewodnikiem na ścieżkę dydaktyczną do parku ruchomych dinozaurów. Przedszkolaki były pod wrażeniem ogromnych gadów, które poruszały głową, łapami, otwierały paszczę i wydawały dźwięki, a nawet lały wodą. Spacer był przyjemny w chłodnym parku pełnym drzew, krzewów oraz roślin wodnych. Chłopcy wykazali się dużą wiedzą o dinozaurach, odpowiadali na pytania pani przewodnik a nawet sami zadawali pytania by więcej dowiedzieć się o tych olbrzymach. Jeszcze większe wrażenie na dzieciach zrobił obejrzany w kinie 5d film o dinozaurach ze specjalnymi efektami. Do parku mitologii pojechaliśmy ciuchcią. Płynęliśmy po jeziorku gondolami i podziwialiśmy figury mitycznych bogów, herosów i bohaterów. Słuchaliśmy o nich opowieści i obserwowaliśmy mewy, które fruwały nad wodą. Wokół jeziorka są figury np. konia trojańskiego, ruchomego jednookiego cyklopa oraz park linowy. Odpoczęliśmy podczas obiadu w Karczmie w River Parku. Później dzieci z rodzicami miały czas wolny na zabawy w lunaparku na urządzeniach mechanicznych czyli karuzelach słonikach, wodnych karuzelach, zjeżdżalni gondolowej, dinokosterze i innych. Przez cały dzień była piękna, słoneczna pogoda i dzieci mogły miło spędzić czas ze swoimi rodzicami. Pełni wrażeń wracaliśmy do Humnisk. Przedszkolaki na drugi dzień dzieliły się wrażeniami z wycieczki. Rodzice stwierdzili, że jest to dobre miejsce dla dzieci w wieku przedszkolnym aby pospacerować, pooglądać, pobawić się i odpocząć. Niektórzy planują wybrać się na wakacjach z całą rodziną.